جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

قال امام العلى(ع): العلم سلطان من وجده صال به و من لم یجده صیل علیه. علم قدرت است هرکس آن را بیابد غلبه پیدا خواهد کرد و هر کس به آن دست نیابد بر او غلبه خواهند کرد. مطالب وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید: https://telegram.me/jahadgaraneelm

جهاد علمی

این وبلاگ گروهی سعی میکنه کمکی باشه برای کسانی که مسیر علم و تحصیل را انتخاب کردن و قصد دارن از این طریق دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنن.
...............................................
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده ی بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم. افتخار ما اینست که سرباز ولایت فقیه هستیم هرچند دستمان خالیست اما دل های مان پر است از عشق به ولایت.

مدافع کدوم حرمی؟

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

سلام 

چند وقتی است که کمتر مطلبی در وبلاگ نوشته می شه و حرفی از اون هدفهای پاک زده می شه. آره حرف. چه اشکال داره حرفشو هم بزنیم؟ حرف از جهاد بزنیم. بزنیم!... ما که دلمون به جهاد علمی خوشه. بزنیم. چند روزیه که جهاد عزیزانی در (( خان طومان )) سر زبونهاست و دلارو میسوزونه. اون بدبختایی مثل من که عرضه رفتن ندارن به چی دلشون خوش باشه؟؟؟ توی دانشگاهمون هستن افرادی که از سوریه که درس میخونن. من میبینم درسشون ضعیفه. آخه مگه میشه تموم خونوادت درگیر با پست ترین موجودات تاریخ باشن و تو توی یک کشور دیگه معادله دیفرانسیل پاره ای بیضوی به روش اختلاف محدود حل کنی؟! باید حل کنی. مجبوری. ولی فقط کافیه یه لحظه وسط حلش یاد خواهر کوچیکت بیافتی!!! 

میخوام بگم امثال من تو این امنیت چطور تلاش میکنیم و هدف برا خودمون مشخص میکنیم و یا بعضا براش زجر میکشیم!!!

التماس دعا و زجر دارم

یا زینب

  • دانشجوی ستاره دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی